Zemlja se ne okreće

U 41 ajetu sure el Fatir Uzvišeni kaže: "Allah održava nebo i Zemlju da se oni ne pomjeraju..."

Kad ne bi bilo drugih dokaza dovoljan bi bio samo ovaj ajet zbog njegove jasnoće i preciznosti. Svevišnji svjedoči da On održava nebesa i Zemlju da se ne pomjeraju. Kada se shvati da se Zemlja ne pomjera, nestaju šubhe po pitanju okretanja Zemlje oko Sunca, i po pitanju okretanja oko svoje ose. Jasan ajet ali gdje je ogroman problem? Ogroman problem je kod prijevoda. Pogrešan prijevod ovog i mnogih drugih ajeta u mushafima koji su u upotrebi među muslimanima, i nepoznavanje arapskog jezika su veliki musibet i uzrok mnogim pogrešnim shvatanjima. Dok su onome ko poznaje jezik Kur'ana, ovaj i ostali slični ajeti laki za shvatanje.
"Knjiga čiji su ajeti jasno izloženi, Kur’an na arapskom jeziku za ljude koji znaju." (Al-Fussilat, 3)

U ajetu 27:61 za Zemlju se koristi riječ karara, što znači nepokretna, učvršćena. Na engleskom to izgleda ovako:

On je taj koji je Zemlju stabilnom postavio... (27:61)

Pickthall je ovaj ajet preveo ovako: "Who made the earth A FIXED ABODE..."
A.J. Arberry preveo je ovako: "He who made the earth A FIXED PLACE..."
U ajetu 30:25 upotrijebljena je riječ:
Dakle, ispravan prijevod ajeta 30:25 glasi:

I od znakova Njegovih je da nebo i zemlja STOJE po naredbi Njegovoj. Zatim, kad vas pozove pozivom iz zemlje, odmah ćete izaći. (30:25)
Provjerite ovde riječ po riječ:
http://corpus.quran.com/wordbyword.jsp?chapter=30&verse=25

Dalje, Šejh Uthejmin je spomenuo na desetine ajeta u svojoj fetvi kada je bio pitan o okretanju Zemlje. Pitao ga je čovjek koji predaje geografiju, rekavši: "Šejh, ja predajem ovaj predmet, a u knjigama stoji da se Zemlja okreće oko Sunca. ’Šejh je odgovorio: ’Nije ti dozvoljeno da tome učiš ljude, jer to se suprostavlja Kur’anu i sunnetu. Naprotiv, ti njih moraš podučiti suprotnom, kako stoji u Kur’anu i sunnetu."
Bilježe Buharija, Muslim i drugi od Ebu Zerra r.a. da mu je Allahov Poslanik s.a.w.s. rekao: 'O Ebu Zerre, da li ti znaš kuda ide Sunce kada zađe?' Pogledajte, prva stvar koju uočavamo u hadisu jeste da je Sunce to koje odazi i koje se kreće, a ne Zemlja. Allahov Poslanik nas nije prevario kada je ovo rekao, jer da je Zemlja ta koja se okreće, on bi to i rekao, međutim on nam kaže da je Sunce ono koje odlazi. Odgovorio je Ebu Zerr: 'Allah i Njegov Poslanik najbolje znaju.' Rekao je resulullah s.a.w.s.: 'Ono odlazi i čini sedždu Allahu s.w.t. ispod Arša, i traži dozvolu od Allaha s.w.t. da opet izađe sa istoka, i Uzvišeni mu daje dozvolu sve dok dođe dan kad će mu Allah narediti da se vrati odakle je došlo i da izađe sa zapada. I u nastavku hadisa kaže Muhammed s.a.w.s.: 'To je mjesto gdje Sunce odlazi, a koje je spomenuto u ajetu.' Pogledajte objašnjenja od Resululaha s.a.w.s., zar ima jasnijeg i ljepšeg objašnjenja? Pa gdje su kafiri i sve njihove naučno-fantastične instant teorije? Ovo nisu nikakve priče i bajke, niti simbolika kakvom sufije zabluđuju ljude, ovo je govor Allahovog Poslanika, ovo su šerijatski dokazi, koji ne ostavljaju nimalo mjesta šubhama.
S druge strane, u šerijatu ne postoji ni jedan jedini argument koji govori da se Zemlja pomjera ili okreće.

Ajet kojim neki pokušavaju da argumentuju svoj stav da se Zemlja okreće jeste pogrešan prijevod Korkuta:

„Ti vidiš planine i misliš da su nepomične, a one promiču kao što promiču oblaci - to je Allahovo djelo koji je sve savršeno stvorio; On, doista, zna ono što radite.“ (An-Naml, 88).

Uzimanje ovog ajeta da bi se njime argumentovala tvrdnja da se Zemlja okreće pokazuje nesrećnu realnost muslimana, koji se trude da „iscijede“ iz Kur’ana nešto što bi poslužilo da se njihova mišljenja poklope sa stavovima nevjernika.
Tačan prijevod je:

Ti vidiš planine misleći da su čvrsto postavljene, ali one će proći (nestati) kao što prolaze oblaci...(27:88)

Ako pročitamo ovaj ajet i ajete koji mu predhode, jasno je kao dan da oni govore o strahotama i užasu Sudnjeg Dana, i o velikim događajima i promjenama koji će se tada desiti, a ne o sadašnjem kretanju planina ili okretanju Zemlje. Pročitajmo pažljivo ajete:
"A na Dan kad se u rog puhne pa se smrtno istrave i oni na nebesima i oni na Zemlji, izuzev onih koje Allah poštedi, svi će Mu ponizno doći. Ti vidiš planine i misliš da su nepomične, a one promiču kao što promiču oblaci, to je djelo Allaha, Koji je sve savršeno stvorio; On, doista, zna ono što radite. Ko učini dobro djelo, dobit će veliku nagradu za njega i bit će straha na Sudnjem danu pošteđen, a oni koji budu zlo činili, u Vatru će naglavačke biti gurnuti. 'Pa zar se vi kažnjavate osim za ono što ste radili?'" (An-Naml, 87-90)
Ako pogledate tefsir ashaba u vezi sa navedenim ajetima vidjećete da svi oni kažu da ajeti govore o Sudnjem Danu, kada će Svevišnji promijeniti Zemlju, i planine će postati obična prašina, zbog toga Uzvišeni kaže: „...one promiču kao što promiču oblaci.“
Allah s.w.t je takođe nazvao Zemlju da je ona karara. Karara na arapskom jeziku znači ona koja je nepomična, koja se ne kreće. I pogledaj, u prvom ajetu Uzvišeni Allah kaže - ve šemsu tedžri la mustekareleha. Sunce se kreće i ne staje, ne smiruje se, nema za njega smiraja (karara). Dok za Zemlju kaže ’Allah je Zemlju učinio nepomičnom’ (karara). I u drugom ajetu – ’Ko je onaj koji je učinio Zemlju nepomičnom’(karara).
„On je Zemlju ravnom učinio i na njoj nepomične planine i rijeke stvorio...“ (Ar-Ra'd, 3)
Sljedeći dokaz je to što je Uzvišeni Allah stvorio planine da bi njima učvrstio Zemlju i učinio je nepomičnom. Kaže Svevišnji Allah: „On je po Zemlji nepomična brda pobacao da vas ona ne potresa.“ (An-Nahl, 15)
Riječ ravasi (resa, jersu) koja je spomenuta u ajetu ima značenje da se nešto smiri i da se ne pomiče, pokreće. Dakle, riječ ravasi je upotrijebljena za brda pobacana po Zemlji da bi je
učinili mirnom, nepomičnom. Dok riječi "entemide bikum" znače da je Allah brda prostro da se Zemlja ne potresa, kao što kaže Abdullah Ibn Mesud r.a., da se Zemlja na početku, kada je Uzvišeni Allah stvorio, potresala, pa je Svevišnji po njoj pobacao brda, i ona se smirila. Ovo je potvrdio i sam Allahov Poslanik s.a.v.s. u vjerodostojnom hadisu, da se Zemlja na početku potresala, a zatim je Uzvišeni po njoj pobacao brda i ona se smirila (karar).Dakle istekarret, smirila se. Taberani bilježi da je resulullah s.a.v.s. rekao da se Zemlja odmah nakon stvaranja zatresla, pa je Uzvišeni po njoj razasuo planine, te se ona smirila.
Međutim, za Sunce je Uzvišeni rekao "la mustekarreleha", dakle nema karar, ne miruje. Pa kako onda oni mogu biti isti? Kako, kada Allah s.v.t. spominje da se Sunce kreće i ne miruje, dok se Zemlja ne kreće i ona miruje?
Sljedeći argument, jeste u ajetu: „A Zemlju je za stvorenja postavio...“ (Ar-Rahman, 10)
Ova arapska riječ vedaa’ koju mi prevodimo kao postavio, se tačno prevodi -postaviti nešto dolje. Dok za nebo Uzvišeni kaže ves semae refea’ha, u ajetu: „...a nebo je uzdigao.“(Ar-Rahman, 7)
Nebo je uzdigao, dok je Zemlju dolje postavio. I Allahova mudrost kada uvijek spominje zajedno Nebesa i Zemlju jeste i u tome što se ni Nebesa niti Zemlja ne pokreću, a sve ostalo mimo njih se pokreće. I obratite pažnju na predhodni ajet: „A Zemlju je za stvorenja postavio...“ Navešću vam primjer u vezi sa ovom riječi postavio. Ako ja sada kažem da sam postavio olovku na sto, da li će iko na svijetu pomisliti da sam je postavio da bi se ona kretala? Normalno je i logično da sam je postavio da bi ona na njemu mirovala, tj bila nepokretna.
Sljedeće, Uzvišeni Allah je u Kur’anu Zemlju spomenuo 460 puta. Zamislite, 460 puta i nigdje nije spomenuo da se ona kreće. Dok je za Sunce mnogo, mnogo puta spomenuo da se kreće, da izlazi, da plovi, da zalazi, dok u 460 puta spomenutih za Zemlju nije nigdje rekao da se ona kreće, već je rekao da je postavio i da ona miruje, i sve ono što spominjemo u ovim ajetima.
„Na sedmom nebu se nalazi jedna kuća poput K'abe, u koju svakog dana ulazi 70 000 meleka koji obavljaju tavaf i nikada se više u nju ne vraćaju do Sudnjeg dana. Ova kuća se nalazi tačno iznad Ka'be, kada bi pala, pala bi na nju.“
Sada ja pitam – ako se ona nalazi tačno iznad Ka’be, kako neko može i pomisliti da se Zemlja okreće? Jer, kad bi se Zemlja okrećala, bilo bi nemoguće da se bilo šta svo vrijeme nalazi tačno iznad određenog mjesta na Zemlji. Međutim, ono može biti tačno iznad Ka’be, jedino kada se Zemlja ne pomjera i ne okreće, u šta ne sumnjamo slijedeći nabrojane dokaze iz Kur’ana i sunneta, a koji su samo neki od mnogobrojnih koje su nabrojali islamski učenjaci.
Konsenzus (idžma’) islamskih učenjaka
Od dokaza u vjeri islamu je i konsenzus islamskih učenjaka (idžmaa’). U vezi sa ovim pitanjem islamski učenjaci su složni. I ovo tvrdim kategorično, a svako ko želi može da provjeri ovu tvrdnju. Ulema islama je složna na mišljenju da je Zemlja centar univerzuma i da se ona ne pomjera, a da se Sunce i mjesec kreću. Zato mi kažemo – čak i kada bi se kafiri složili na ovom pitanju (a mi smo vidjeli da se oni itekako razilaze) to za nas nije nikakav argument, jer su to teorije ljudi koji ne vjeruju u Allaha i Sudnji dan, i koji svoja mišljenja ne zasnivaju na šerijatskim osnovama. Naprotiv, to su ljudi koji su se složili na najvećoj zabludi – na kufru. Što se tiče islamkog ummeta, poznate su riječi Vjerovjesnika s.a.v.s. “Allah doista neće okupiti moj ummet na zabludi.“ (Tirmizi) A mi ponavljamo da postoji idžma’ po ovom pitanju.

Prema zvaničnoj lažljivoj nasa nauci, Zemlja se okreće oko svoje ose 1674 km/h. Kada je Felix bio u kosmos opovrgnuo je ovu teoriju. Od polaska u kosmos do njegovog pada prošlo je 3 sata. Trebao je da padne preko 4000 km zapadno u more ako se Zemlja kreće, međutim pao je 70 km istočno na kopno.

Početna stranica

Nema komentara:

Objavi komentar